110517

Morsning Korsning

Imorse eller aa vid tio åkte jag till min jobbcoach och sen åkte vi ut till en arbetsgivare så hoppas jag får jobb. Det regnade galet mycket när jag cyklade dit så var helt blöt och kall när jag kom fram. Har sedan gått och frusit hela dagen men har fått en hel del pluggat ändå vilket är skönt. Känner att jag inte får något ut från detta skrivandet, det blir liksom mest osammanhängande babbel. Är ganska trött på att skriva nu eller tänka och sen skriva är nog snarare rättare.

Tittar på The Big Bang Theory med Alex just nu. Får se hur kvällen fortsätter men blir nog titta några avsnitt innan det är dags att sova. Imorgon är det jobb igen. Sorry för den dåliga uppdateringen idag.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0