110521 - Dagens outfit

Morsning Korsning


Skinnjacka - MQ
Sjal - Glitter
Tröja - H&M
Shorts - Shock
Stockings - H&M
Skor - USA (Far kom hem med ett par nya till mig, lycklig :D mina gamla höll på att falla sönder totalt haha)

Lilla fina Lund är inte redo för folk som sticker ut. Scheisse vad folk glodde när jag kom ner på stan så här. Jag kan faktiskt försvara mig och säga att jag har hudfärgade strumpbyxorna under! Jag menar varför ska det vara så stor skillnad på att gå så här och på att gå barbent med bara shorts? Aja, ibland gillade jag uppmärksamheten och ibland tyckte jag att den var jobbig. Som inne på H&M när två tjejer tittar på mig säger "Shiiit" och skrattar eller när ett gäng står och verkligen glor och snackar. Blir trött på det, jag får väl se ut som jag vill!?!


Kommentarer
Postat av: Bunny

ELLER HUUR! Fattar inte det heller! Man visa ju för tusan mindre hud med strumpor på. Scheisse!

2011-05-22 @ 16:11:01
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0