110525

Morsning Korsning

Alexandra och Anna sitter och äter och pratar vid köksbordet medan Alexandra läser i en reseguide om Bali
Alexandra: bla bla..att gå dolphinwatching kostar 55 000 RP..
*Både ser förvånade ut*
Anna: oj...
Alexandra : Hade varit kul att räkna ut...min miniräknare har dött, ta din mobil, knappa in 55 000 dividerat med 1250.
Anna: *Börjar skratta*
Alexandra: Va?
Anna: Det blir 44 svenska kr!
*Båda skrattar*
Alexandra: Nej, vänta det står 50 000.
Anna: Det blir 40 kr hahah.

Åh så kul man kan ha det. Åh va fel det blir i huvudet med sådana här skillnader på valutor. Idag har jag i övrigt varit på jobbintervju och suttit på stadsbiblioteket och pluggat. Nu sitter jag hemma och knappar lite på datorn. Är i stort sett klar med plugget nu. Lämnade in min text i måndags och har nu fått resten av gruppens texter som jag har läst igenom och opponerat på en. I think I'm good to go for tomorrow.

Usch imorgon kommer det att bli en jobbig dag med mycket att göra. Nu ska jag nog dock ta och kolla ett avsnitt Andra Avenyn och sen får vi se om Alex och jag går ut och powerwalkar.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Skönt med plugget nu ju ^^



Svar: Ja :( Vet ju aldrig då du jobbar eller inte, dock :( :P

2011-05-25 @ 16:27:13
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0