110905 - Bättre sent än aldrig

Morsning Korsning

Jag har verkligen varit suuperdålig på att uppdatera bloggen senaste tiden. Det har varit galet mycket som hänt. Förra söndagen (den 28e) började nämligen nollningen. Dagen efter började skolan. Haft fullt upp hela veckan med att pendla till Hbg för skola och nollning. I helgen var det jobb, första gången som jag verkligen jobbade och inte hade upplärning längre lite läskigt men det gick bra och sen var det ju nollning på kvällen. Om jag inte sagt det innan så har jag precis börjat ett 3-årigt kandidatprogram i strategisk kommunikation - digitala medier. Det är vid Lund universitet fast Campus i Helsingborg.

Idag har jag varit i skolan och vi har bara gjort grupparbete. Vi har nämligen två redovisningar imorgon. Imorgonkväll är det avslutning på nollning i form av skolbal/sittning. Ska bli spännande hehe. Dock så har vi föreläsning till 17.00 och sittningen börjar 18.00. Scheisse, ska hinna fixa sig på en timme! Men det löser sig...hehe...
Tumblr_lolkqcezu71qzijdpo1_500_large
Bild från weheartit


Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Jag vet inte :O Vi fick inte veta vad den hette faktiskt :O

2011-09-13 @ 20:48:56
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0