110916

Morsning Korsning

Jag är verkligen superdålig på att uppdatera på bloggen. Det är så mycket i skolan nu. Bara tre veckor i skolan och vi har redan haft 3 grupparbeten med redovisningar och börjat jobba på ytterligare ett stort arbete som vi faktiskt arbetar med ett företag. Sen har vi även fått ett arbete i bildhantering som vi ska göra.

Anledningen till att jag fick lite tid att sitta och skriva ner detta nu är för att vi hade redovisning i förmiddags och nu sitter jag och väntar på feedbacken som vi ska ha 13,50. Vi träffades i gruppen till detta arbete som vi nu ska göra men det tog inte så lång tid så nu sitter jag själv i kafeterian och väntar haha. Tur att jag tog datorn med mig idag alltså. Egentligen så borde jag läsa kurslitteratur men jag gör det på tåget hem istället då alla som jag känner redan har åkt hem till Lund hehe.

Nä nu ska jag faktiskt ta och röra på mig. Får se när jag hinner uppdatera er igen men ny info.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Se min vadå? :O

2011-10-23 @ 15:19:56
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0