120404

Morsning Korsning
Oj det var verkligen länge sen jag satte mig och bloggade. Har haft mycket att göra i skolan, haft roliga saker för mig eller varit iväg. Var faktiskt i Amsterdam med awesome-gruppen för någon vecka sedan. Det var riktigt skönt att få komma iväg och göra något annat. Kan verkligen tipsa om Amsterdam om det är någon som ska ut och resa. Det är en fin stad och det är supermysigt att bara strosa runt och titta (det gjorde vi ganska mycket hahah).
Denna vecka har jag "påsk-lov". Det betyder inga föreläsningar men enda skolsaker att göra. Nu har vi börjat läsa en kurs i programmering och en om informationarkitektur och användbarhet. Har lite att göra imorgon och skulle vara riktigt skönt att få en natt med ordentlig sömn så därför ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig nu.
Godnatt
Awesome-gruppen på Hard Rock Café, Amsterdam

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0