120405

Morsning Korsning
Varför plugga när man kan leka med sin webcam heheh.
Nydushad och osminkad..smickrande..
Nä nu måste jag faktiskt sätta igång och försöka börja plugga i alla fall. Jag har redan varit och gymmat, fixat med min iPod och surfat runt lite på nätet. Fast jag måste packa också! Följer med mina föräldrar till Stockholm/Nyköping/Linköping över helgen. Kanske bäst att packa först eftersom jag förmodligen ska ut på nation ikväll och behöver göra mig i ordning innan. Ska ut till Lomma också och lämna min packning så jag bara behöva åka dit inatt, sova någon timme och sen sätta mig i bilen och sova lite till medan åker norröver.
Vill även ta mig ut till Topshop och köpa mig ett par skor! Har tänkt på de nu i några dagar. Provade dem och blev kär men ångest kom ändå krypande. Gaah pengar och min redan existerande längd. Läste dock precis en artikel på starlounge om kändistjejer som vågar ha högklackat och bli längre än sina män. Woop woop nu kör vi, jag ska inte heller vara rädd!
Dags att gå och packa och sen sätta mig lite med plugget.
Ha en fortsatt bra skärtorsdag!

Kommentarer
Postat av: Bunny

Cutiepie! Gör inget ju! ^^ Kul att se dig i alla fall!

2012-04-16 @ 17:20:24
URL: http://bunnydrugz.blog.se

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0