120420

Morsning Korsning
Jag är ju verkligen urkass på att uppdatera, fick kommentar om det igår hahah. Idag har jag varit i skolan och sen bara suttit hemma i lägenheten ensam. Har inte riktigt kunnat ta mig härifrån men mer om det senare heheh. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för det händer så mycket men ändå så lite här. Nä nu ska jag vara en sån tråkmåns och faktiskt göra mig i ordning, titta ett avsnitt till av Huset Fullt (got to love that serie) och sen gå och lägga mig (även fast det är fredagkväll! :O ). Men har faktiskt en liten anledning och det är för att jag faktiskt ska upp och tvätta imorgon bitti kl 7.
Åh ge mig värme!!

Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Ja jag älskar den, vi gjorde det så himla grymt. Så stolt över dansen! Och jaaa, man saknar det verkligen! Har ju tittat massa på vår dansvideo då jag skulle uppdatera minnet hahah! ÅH <3

2012-04-21 @ 12:02:48
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0