120801

Morsning Korsning

Igår efter jobbet så sprang jag till bussen (hade problem med tidrapporteringen på jobbet så drog över lite på tiden) och på bussen så mötte jag upp Elin och så åkte vi till Malmö. Jag fick mina naglar fixade och jag kan erkänna att det känns konstigt och det kommer nog ta ett tag tills man vänjer sig hahah. Det var på Nail Deluxe på Hansa gallerian som jag fixade det och det kändes väldigt oorganiserat där. De sprang fram och tillbaka mellan borden och kassan och de hade ganska mycket kunder och scheisse. När vi kom så var det en dam vars stol vek sig så hon ramlade, jisses vilken utskällning de fick, tror hon själv fick sig en ganska stor chock också. Det är inte säkert att jag kommer gå dit nästa gång, får se hur det blir.

Efter det så gick Elin och jag en sväng i stan och sen satte vi oss på Barista, drack kaffe och pratade. Det var riktigt mysigt och vi har alltid lika roligt när vi ses. Tåget hem var 10 min försenat och när jag kom till centralen i Lund så träffade jag på fina Caroline och Anneli så stod och snackade med dem lagom till att min buss kom (hade tänkt att gå annars) och de skulle också hoppa på den bussen. När jag kom hem så fick naglarna den vanliga härliga färgen svart heheh, tittade på ett avsnit Huset Fullt och sen gick jag och la mig. Bild på naglarna kommer kanske upp lite senare, när jag har tillgång till kamera.

Idag ska jag sitta på jobbet som vanligt fram till fyra och sen ska jag fika med min fina Matilda.
Kan dock inte riktigt förstå hur det redan kan vara 1 augusti, var tog tiden vägen liksom?!?


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0