120119

Morsning Korsning

Jag vet inte vad som hänt med mitt självförtroende på senaste tiden. Har ofta känt mig nere, ovärdig och allt som kommer till. Jag bröt ihop idag inför mina nya fina vänner idag. Vi har nämligen börjat en kurs i språkstrategi och retorik och ni som verkligen känner mig vet ju att detta är ju en ångestframkallande del för mig. Vi ska ha en företagspresentation på måndag och imorgon ska vi hålla det för responsgruppen och få feedback innan "det stora" kommer vilket är på måndag. Idag bara brast det för mig. Men tack vare det stöd jag får från my darlings så ska det nog gå bra.!

Håll tummarna för mig imorgon även fast det bara är en liten del. Hade egentligen tänkt att skriva ett långt inlägg men vet inte om jag pallar, klockan är ganska mycket och jag är trött och vill sova.


Kommentarer
Postat av: Bunny

Håller tummarna för att du ska klara allt jätte bra! :*

2012-01-21 @ 00:29:31
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: kajsalisa

Love you and you know that!! finns om du behöver pepptalk :) <3

2012-01-21 @ 13:59:30

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0