120706

Morsning Korsning

Nu har jag äntligen fått en bärbar dator på jobbet. Har suttit med en stationär dator (vilket det absolut inte har varit något fel på alls) sen jag började men nu behöver jag vara lite mer rörlig i och med det nya jobbet. Kommer nog att sitta på båda avdelningarna och då är det bra om man kan flytta med sig datorn för annars blir det svårt att jobba heheh.

 

Det är äntligen fredag och  snart helg. Ska försöka njuta utav att vara ledig och har inga större planer inplanerat förutom att lägenheten behöver få sig en rejäl städning. Har inte haft orken att ta tag i rummet på länge. Nu börjar köket se lite skabbigt ut också (fast ingen disk) och badrummet tog jag innan i veckan så det är okej. Ska även försöka komma ut och fota lite, kolla på film och bara chilla. Om det blir vackert väder imorgon så kommer det bli segling igen woho!

 

Snart är det dags för lunch och sen ska jag försöka komma på något att göra och sen är det semesterfika som Jonas bjuder på och den stannar jag nog inte så jättelänge till. Från och med nästa vecka så är det många som går på semester, buhu. Det är verkligen då som mitt jobbet ligger mer på mina axlar även fast jag inte har något jätteansvar utan mest övervakar och om det behövs så får jag angripa.

 

Scen från Rock of Ages


Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: Uhm, jag kommer nog hem efter nästa helg! Vi ska jobba lite här uppe först, sen har jag pojken med mig och allt! :D

Miss you!

2012-07-06 @ 11:59:03
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0