120712

Morsning Korsning

 

Idag regnar det. Väldigt tråkigt men ska man bara sitta inne på kontoret hela dagen så gör det ändå inget heheh.

 

I förmiddags så beställde jag från Topshop, whoopsie heheh. Syrran och jag sambeställde och nu längtar jag tills paketet kommer!

Jag är lite nervös att jag ska lyssna klart på ljudboken idag och inte ha något att göra de sista timmarna. Då får det till att bli musik men men får ta och fixa ny bok till imorgon! Nä nu ska jag snart ta på mig stövlar och jacka och gå ner till Thaiway och köpa lite lunch, yum vegetariska vårrullar!

 


Kommentarer
Postat av: Bunny

Usch det regnar här med :( Hela veckan. Solen kommer lagom tills vi åker hem :( :P

2012-07-12 @ 12:32:29
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0