120718 - S Sandby

Morsning Korsning

I eftermiddags var jag som sagt hos Therése. Det var riktigt mysigt och hennes pojk är riktigt trevlig. Vi snackade en massa och jag tittade på när de gjorde mat och paj som de skulle ha till efterrätt hahah. Eftersom jag hade ätit ordentligt på jobbet så hoppade jag över när jag fick erbjudandet om att äta med dem. Det var i alla fall riktigt trevligt och jag hoppas att vi ses snart igen.
@Therése, vi borde dra ihop den grillkvällen vi snackade om ;)


Bild: Therése Jangegård


Kommentarer
Postat av: Bunny

Haha jaaa vi får se hur det blir med det där, haha!

2012-07-20 @ 21:50:01
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0