120718

Morsning Korsning

Igår var det lite att göra på morgonen då det hade hänt en ganska stor incident under natten. När det var löst så gick det tillbaka till det normala att inte ha något att göra. Dock så fick jag något att göra genom att min telefon dagen innan bestämt sig för att sluta fungera efter flashning så det var dags att skaffa en ny. Det finns egentligen inte någon telefon som jag är så förtjust i och som är visad. Efter en hel del krångel med olika telefoner och simkort som satt fast så slutade med att jag backade ett snäpp så istället för att ha en Xperia P så har jag nu en Xperia S som är en aningen större. Men den verkar funka bra än så länge. Jag har även bytt operatör från 3 till Telenor och det funkar också bra än så länge :)

Idag har jag sorterat mailen och nu är det tomt igen. Sitter och lyssnar på Matilda (på engelska) av Roald Dahl. Kommer ihåg den från när jag var liten, tyckte om den riktigt mycket både boken och filmen. Oh vad jag vill se filmen just nu.!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0