120730

Morsning Korsning

Min helg var riktigt lugn. Spenderade fredagkvällen först hos mina föräldrar som hade gäster och sen var syrran och jag på hemmakväll och hyrde film innan vi åkte åt varsitt håll för att kolla hahah. Både lördagen och söndagen spenderades med att kolla på film och i stort sett bara i ligga i sängen. Dock så var syrran och hennes "pojkvän" (de är inte officiellt tillsammans) på fika i söndags och sen följde jag med dem till Lomma och åt middag hos mina föräldrar. Tog sedan bussen hem efter en mysig promenad med hunden och min mor.

Idag sitter jag på jobbet igen. Hanna och Siska är tillbaka från sina semestrar så det är lite roligt ändå. Lite fler att prata med heheh.

I eftermiddag skulle jag egentligen ha gått på bio med Alex men det ställdes in. Får se vad jag hittar på, skulle egentligen vilja ta mig till Lagerhaus och ut till Nova men det är bara om det inte regnar ute.
Åh vad jag vill göra om mitt rum!

Vad tycks förresten om den nya headern?
:)


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0