Livet är kort så det är bäst du lever det till fullo

Morsning Korsning

Eftermiddagens bästa tidsfördriv:


Började titta på Mötley Crüe, Nikki Sixx, Iron Maiden och Guns n´Roses videos och sen Dime Darrels sista konsert där han blev skjuten till döds och det ledde till 911-samtal och till The Columbine Shooting och 9/11 (när planen åker in i byggnaden och när folk hoppar). Sjukt...
Som sagt inte det roligaste grejerna men det har verkligen fått tiden att gå!
Nu behöver jag dock komma härifrån för jag känner mig inte så bra. Måste komma och tänka på annat. Tur att jag ska hem till Therése, hon kan säkert få mig på bättre tankar.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0