120627

Morsning Korsning

 

Det har nästan gått två veckor sen jag skrev sist. Whoopsie heheh. Det har dock inte hänt så mycket under dessa veckor ändå. Jag har jobbat, träffat lite kompisar och under midsommar så firade Kajsa och jag Kim istället efter vi var på Sweden Rock när hon fyllde år.

 

Förresten så har jag i sommar fått ytterligare jobb fast på en annan avdelning här på Sony Mobile. Woop woop heheh. Jag ska hjälpa till att sköta mailboxen på service desk med livetjänsterna help, recommender och trackid. Så nu blir det upp till max 100% som jag kommer att jobba (heltid). Roligt faktiskt men mina sommar”planer” förstördes lite fast behöver pengarna till USA ;D

 

Idag är det inget att göra på jobbet dock. Börjar på den nya avdelningen nästa vecka men har börjat lite grann att sitta bredvid och gå på möten men det är väl egentligen i morgon som jag kommer att sitta bredvid 1 timme varje dag. Det är meningen att det ska bli 50% på varje avdelning men om jag ska vara ärlig så tror jag inte det kommer bli 50% på den gamla avdelningen för det händer ganska lite med protoyperna nu i sommar. Men man ska aldrig säga aldrig, det kanske händer jättemycket men eftersom det är många som är på semester så tror jag det blir ganska lugnt.

 

Får se hur länge jag är kvar på jobbet idag. Kan inte jobba längre än till 15 för sen måste jag snabbt hem om innan jag tar tåget till Malmö. Ska först bjuda Kajsa på kaffe på Starbucks<3 (hon vill lära sig att dricka kaffe heheh) och sen ska vi gå på bio och se Rock of Ages woho!

 

Nä nu ska jag ta min kaffekopp och hämta lite kaffe så jag inte somnar på tangentbordet.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0