120506

Morsning Korsning
Det har varit lite vild den senaste tiden. Förra fredagen (27e april) var det dags för Charlottes 20-årsfest/utgång. Dagen efter, det vill säga lördagen, så körde jag först pappa Anders och hans lillebror Anton till Danmark för att införskaffa dricka till valborg och sen så var det dags för Tandem aktiviteter/sittning/utgång.
Söndagen var en helt flummig dag. Körde först bilen till Lomma (för Kajsa kom aldrig och hämtade den), mötte upp Charlotte på Nova, drack kaffe och åt tårta hemma hos henne, ställde upp för Lunds Nation i dragkamp och tittade på när det kastades paj på alla kuratorer, äta pizza/falafel ute i gräset, en snabb sväng till Norberg för kolla på hans nya lägenhet, hem och laga pannkakor och sen tillslut sängen.
Måndagen = valborg. Gick upp sjukt tidigt och tjugo i sju gick jag hemifrån för att gå på frukost hemma hos pappa Anders. Vi hittade en kundvagn som lastades med alla saker och sen rullade vi ner till stadsparken. Sjuukt mycket folk och det var galet varmt. Fick en väldigt ful bränna efteråt hahah. Vid fyra var det snabbt hem, duscha och sova lite och sen bar det iväg på fest till pappa Anders igen. Det var en awesome valborg och tack till alla som var med!
Tisdagen var vilodag. Satt och pluggade lite med Charlotte men annars var det bara lugnt. Alex och jag passade på att snacka eftersom vi inte hade pratat ordentligt på några dagar. De tre följande dagarna spenderades i skolan..blä. Massa redosvisningar och annat tråk.
I fredags var det dags igen och denna gången var det tjänstemannafest på Lunds, som tack för att man jobbar där. Vårt publag var utklädda till nubbar och det var awesome. I lördags tog jag det lugnt heela dagen. Hjälpte Alex lite med hennes middag hon skulle ha för sina föräldrar. Kajsa kom över en stund på kvällen och vi snackade lite och började fixa på mitt rum. Resten av kvällen spenderas framför datorn och en massa avsnitt av Huset Fullt. Got to love that!
Vilodag igen, ska kolla något avsnitt Huset Fullt och sen ska jag ta mig ut till Lomma på middag och mina föräldrar.
Ha en bra söndag!

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0