130417

Morsning Korsning
 

Jag försöker komma tillbaka på banan igen och en så länge går det bra. Fick en överansträngning i benet förra veckan men det är bättre och jag kan nu gå ut och powerwalka igen, wiho! Försöker verkligen vara duktig och träna nu.
 
Men men jag fick en kommentar om att en person ville se en bättre bild på min tatuering på armen så här kommer nu en bild:
 
Idag ska jag ta mig ut till mina föräldrar och gå ut med hunden och passa på att njuta av vädret.
Ska även passa på att skriva ut och trycka på en tröja eftersom de har både skrivare och strykjärn heheh. Kan lägga upp en bild på hur tröjan blev senare.
 
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linn Fagerholm

WOW! den var verkligen snygg! väldigt bra jobbat :)

Svar: Tack så jättemycket! :D
The Forgotten Child

2013-04-17 @ 19:58:11
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0