130614

Morsning Korsning
 
Sista dagen på jobbet denna veckan, woho hahah! Nä jag ska inte vara sån men det ska ändå bli ganska skönt med helg. Är fortfarande inte helt återställd efter förra veckan. Men det blir nog bättre snart.
 
Detta var vad som kom i mitt paket som jag hämtade i onsdags:
 
En klänning som är sjukt skön! Kanske ser lite tråkig ut framifrån  men har coolt ryggtryck. Det bästa är att det faktiskt går hela vägen ner till fötterna, vilket annars är ett problem för mig som är lång heheh. En stickad tröja med två cut-outs i ryggen, också mysig men en aning stickig dock. Sen är det en gullig ring med en katt och två knuckleduster-ringar. De hade 50% på allt på iheartdropdead så var tvungen att köpa. Speciellt eftersom jag har velat beställa där väldigt länge och mycket av det jag har velat köpa har tagit slut och kommer inte in igen.
 
Ikväll ska jag träffa Elin och Sanna en stund och sen ska syrranoch jag köra till Bosarp och stugan där mina föräldrar väntar.
 
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Bunny

Tröjan var så hiiimla fin! Väntar på att få se klänningen live med! ^^

Svar: Tack :D Aa, jag ska ha på mig dem någon gång så du får se den!
The Forgotten Child

2013-06-14 @ 19:31:13
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0