130624

Morsning Korsning
 

Förra veckan var hyfsad stressig men ändå lugn. Demade på jobbet mellan 12-16:30 i onsdag så var ganska slutkörd efter det men jag fick köra hem min mors bil, passa hunden och fick även träffa Sanna en stund. I torsdags så slutade jag lite tidigare för att åka hem och packa innan jag tog mig ut till mina förälrar i Lomma. Tjugi i ett på natten så körde vi upp mot Roslagen, vi har nämligen släktställe uppe på en ö som heter Raggarön. Så där har jag spenderat hela helgen och firat midsommar med delar av släkten på min fars sida. Åkte med syrran och hennes pojkvän och de släppte av mig i Alvesta och så tog jag tåget därifrån hem till Lund. 
 
Nu sitter jag på jobbet igen...Dock så ska jag sluta lite tidigare idag för jag har lite att fixa innan kvällens konsert; Paramore ;D 
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0