it’s like God’s best work, all in one place

Hallo
 
I fredags var det alla hjärtans dag...pah. Skit i det, vi drog på en awesome konsert istället. Elin, Joel, Sanna, Jocke och jag drog över till Köpenhamn och Amager Bio för att se Steel Panther. Enligt mig så var de lika bra som de brukar vara även fast vi saknade några av de gamla låtarna. 
 
Death to all but metal
 
Hade självklart den snygga tröjan som jag köpte när jag såg dem i Gbg.
 
 
Där vi stod var det inte så mycket rörelse i publiken men vi dansade på ändå. Det var mycket danskar där (dah vi var i Danmark!) och några av de vi pratade med hade aldrig sett dem innan och jag säger till er som vi sa till dem; ni kommer fastna. Ser man dem en gång så vill man se dem igen för de är så härliga på scen. Så länge man förstår att man inte ska ta dem så seriöst så är det awesome!
 
Nu spelas:
Steel Panther - The Burden of Being Wonderful
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0