people on the street when the sun comes out

Hallo
 

Idag har varit en riktig mysig dag som jag verkligen behövde. Hoppas kvällen blir bra också. Morgonen började med att jag åkte med Elin när hon lämnade av sin hund på dagis, sen gick vi till Starbucks för att äta lyxig frukost. Vi satte oss ute i vårsolen och det var riktigt mysigt fast filten på benen värmde ändå gött. Efter en god frukost så vandrade vi runt lite på stan och avslutade på Entré eftersom Elin skulle jobba kl 13. Köpte två tygmärken på Shock till min jeansväst och sen fyndade jag två par skor och ett par leggings för ett slutpris på 200 kr, woho! 
 
När jag kom hem så gjorde jag en smoothie i min nya blender, yum!
 
 
Nu spelas:
Danko Jones - Just a beautiful day
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0