tell me when it's over

Hallo
 
Hade tänkt att jag skulle bli bättre på att blogga men i början förra veckan blev jag sjuk. Fick feber och blev förkyld. Slutet av veckan blev inte bättre då jag fick nyheten att min farmor gått bort. Förra torsdagen var katastrofal, mådde dåligt, fick dålig nyhet och till råga på allt så glömde jag hämta min tvätt i tid så fick ringa vaktbolaget så de kunde komma och öppna till mig. Det som var skönt var att min mor var hos mig på dagen och rymde hem till Elin på kvällen. Helgen har varit rätt okej. Passade hunden, så fick tröst från honom, träffat fina vänner och hållt mig distraherad på det sättet. 
 
Ska försöka att inte tänka på det allt för mycket då för då blir jag bara ledsen och det kommer jag vara i överflöd på begravningen, så därför så kan jag berätta något roligt istället. En av tröjorna som jag fyndade för någon helg sedan, det visar sig att Michael Starr från Steel Panther har på sig en likadan i videon till "Burden of being beautiful" hahah! That's awesome. 
 
 
 
 
 
Nu spelas:

Steel Panther - Turn out the lights

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0