fight back like a lion

Hallo
 

Nu sitter jag på café Condeco i Växjö med syrran. Har tillbringat helgen här och bara haft det mysigt. Hon kom och hämtade mig på tågstationen i fredagskväll och sen stack vi hem till henne och åt en lättare middag och sen bjöd hon på raw cheesecake som efterrätt. 
 
I lördags så var vi först ute och gick innan vi åt en god frukost och sen gjorde vi stan. Fyndade lite haldband och armband inne på Ur&Penn. Sen stack vi hem och gjorde oss i ordning för att äta en tidig middag på Stars and Stripes. Det är ungefär som andra sportsrestauranger/-bar, där de sände hockey på tv-skärmarna och jag åt en hamburgare och syrran en ceasarsallad. Mätta och belåtna så åkte vi hem och eftersom det inte gick något annat bra på tv så tittade vi pinsamt nog på Mello heheh. Men vi fastnade sjukt mycket för Outtriggers låt Echo (vi kommer snart lyssna sönder den låten hahah). 
 
 
 
Sen hade vi ansiktsmasker och tittade på en svensk film, som jag nu lägligt har glömt namnet på hahah, på fyran innan vi gick och la oss. Idag sitter vi som sagt på café och eftersom det är fastlagssöndag så blir det en semla, dock något annat för mig eftersom jag inte är så förtjust i semlor. Syrran sitter och plugger och jag surfar runt lite på datorn, ska försöka att plugga lite också. 
 
I eftermiddag så ska jag tyvärr åka hem igen och jag vill inte. buhu. Vill hellre vara kvar här men men det är väl dags att återvända till verkligeheten. 
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0