and the snakes start to sing.

Hallo!

 
Vilken vecka det har varit. Eftersom det var MotoGP förra söndagen (jag var hemma hos mina föräldrar och tittade) och det var ett sent race så bestämde jag mig för att sova över där. Så jag åkte hem med min far på måndag morgonen. Kom på att jag skulle till vårdcentralen och lämna blodprov så gjorde det och sent sökte jag lite jobb. På kvällen gick jag över till Elin för hon frågade om jag kunde hjälpa henne att måla. Självklart så ställer man upp. De hade målat dörrar och dörrkarmar svarta och nu inför försäljning så skulle de målas vita. Det tar mycket längre tid än vad man tror! Kom inte i säng förrän halv ett. Det var inte jätteroligt att gå upp tidigt dagen efter. I tisdags så skulle det komma målare hem till mig för att fixa på balkongen, äntligen så hade föreningen tagit tag i det. De dök aldrig upp...jag fick ringa dem och de sa att de hade glömt bort det så vi fick boka om till dagen efter. Så jag åkte med min far hem till dem istället för det var hans födelsedag. Så vi åt god mat, han fick present och ville visa det nya fina ljudsystemet som han hade fått på morgonen heheh. Jag siv över där och åkte in till jobber med min mor på morgonen efter. 
 
Vad är vi nu, ja just det onsdag. Jobba och sen kom faktiskt målaren på eftermiddagen som avtalat. Dock så tittade bara och sa att de kommer nästa vecka och börjar fixa. Sen stack jag hem till Elin för ytterligare några lager färg. Scheisse va jobbigt det är att måla hahah! Energidryck, trötthet, färgångor och gott sällskap gör en ganska fnittrig heheh. Denna gången kom jag inte hem förrän ett och var i säng strax efter det. Sen upp tidigt till jobb igen. Jobba, jobbmässa och sen lagning hos tandläkaren. Var väldigt nervös innan men det gick faktiskt bra och är lite stolt över mig själv för att jag klarade det, framförallt för att jag inte behövde bedövning. Det känns dock lite fortfarande och kan inte tugga på den sidan.
Sen hade jag lovat min far att hjälpa honom så tillbringade eftermiddagen och kvällen hos dem.
 
Nu är det äntligen fredag, woho. Kan dock inte riktigt pusta ut än för jag har bokat tvättid i eftermiddag... Springa i trappor när man har träningsvärk efter målningen är inte roligt. Men sen så ska jag däcka i soffan framför en film. Så nu har jag fått spotta ut mig det jag behövde, tack för att ni läste ;)

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0