true friends stab you in the front.

Hallo!

Jag förstår inte varför jag alltid så bli så nervös och spänd när jag ska iväg!? Blir superstressad över i stort sett allt och blir ännu värre tidspessimist. Sitter just nu på jobbet och försöker trycka i mig en bulle och ett rismål till lunch. Kan förstå att man blir nervös när man ska utomlands, när man åker bort långt och/eller är borta en längre tid. Men nu ska jag varken vara långt bort eller vara borta speciellt länge; det är ju bara Stockholm och kommer att åka hem igen på söndag kväll. Kommer nog inte att vara lugnare förrän jag sitter på tåget eller till och med inte förrän jag väl är framme. Kommer att vara spänd imorgon också för Stockholm Ink Bash. Men det blir vad man gör det till och vi ska ha det awesome, Sanna och jag. 
 
Ser väldigt mycket fram emot att få träffa min kära kusin igen också!
 År ~1990-91
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0