julklappsstress.

Hallo!
 

Igår var det en vecka till julafton. Börjar känna stressen nu, kan ju främst bero på att jag inte har fixat några julklappar än. Har inte riktigt hunnit och bara skjutit på det hela tiden. Nu så ska jag ut tillsammans med alla andra stressade människor i helgen och fixa. Jag som har svårt när det blir för mycket folk och det blir trångt, tycker ofta folk blir så otrevliga då. På konserter och festivaler går det an, framförallt på Sweden Rock för vi hårdrockare är så snälla heheh. Jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa så det ska nog gå hyfsat fort. Jag har mig själv att skylla då jag har skjutit på det men jag skyller lite på min mor också då det först var bestämt att vi inte skulle ha några julklappar men att hon sen ångrade sig.

 

Ikväll har jag inget planerat än så länge, blir nog en lugn filmkväll tror jag. Är lite sugen på att se Sagan om ringen igen för det var ett tag sen jag såg dem. 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Mina föräldrar gjorde samma, bara nää inga julklappar och sen bara nu har vi köpt en grej till er! AMEN HALLÅÅÅ haha. Lycka till! :D

Svar: Hahah precis! tack du ;D
Heavy Metal

2015-12-18 @ 12:39:08
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0