love who loves you back.

Hallo!

Man ska omringa sig med folk som man tycker om och som får en att må bra. 
Vissa föredrar att omringa sig med många vänner som då oftast blir ganska ytliga medan andra föredrar att ha några få nära vänner som man verkligen lär känna. 
Jag är nog en sån person att jag helst har få vänner som jag verkligen bryr mig om än att ha många ytliga vänner.
 
Jag är oerhört tacksam för mina vänner! De kanske inte är så många men de betyder väldigt mycket för mig. Tänker att jag inte behöver nämna några namn men hoppas ändå ni vet vem ni är. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

<3

Svar: <3
Heavy Metal

2015-05-23 @ 10:23:27
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0