fly away tomorrow.

Hallo!
 
 
Resnerverna har verkligen börjat visa sig den senaste veckan. Det är nämligen så att jag åker till Spanien imorgon, närmre bestämt till Valencia! Det ska bli skönt att få komma ner till lite varmare breddgrader och det ska bli väldigt kul att få se MotoGP live igen. Känslan man får när man är där är svår att beskriva. Många tycker säkert 'hur kul är det egentligen att titta på motorcyklar som kör runt på en bana!?'. Men har man inte varit på ett MotoGP-event så vet man inte. Det är inte bara kul att få visa sitt stöd för sin/-a favoritförare utan även stämningen, lukterna, ljuden. Åh! 
 
Det är ju självklart nervöst också för hur mästerskapen ska gå, då Rossi har lämnat in en överklagan mot sitt straff i hopp om att få tävla om mästerskapen på ett rättvist sätt. Jag håller tummarna så hårt jag bara kan. 
 
Själv har jag aldrig varit i Valencia så det ska bli kul och se vad det är för stad, vem vet man kanske kommer tillbaka igen en annan gång. Kanske tycker lika mycket om den staden som jag gör med Barcelona.? 
 
 
 
 
Ska försöka fota mycket när jag är iväg och kanske kan slänga upp några bilder här när jag kommer hem igen.
 
Ha en trevlig helg allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Trevlig resa ^^

Svar: Thanks dear^^
Heavy Metal

2015-11-05 @ 12:06:17
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0