we're hifly.

Hallo!
 
 
I lördags så var jag på Club Messed Up på Godset i Lund. Jag var där för att se Hifly. Egentligen så skulle jag dit med Ida men hon mådde inte så bra så jag fick hänga med Frida och hennes sambo istället. Men det var jättetrevligt.
 
Första bandet ut var Forecast, mysigt 70-tals blues rockband. Sen var det Royal Ruckus, med en grym tjej på sång. Lite synd att tekniken strulade för dem för annars var det bra. Jag var lite nervös inför att se Hifly för jag har tidigare tyckt att skivan har varit sådär men vad fel jag fick. Ös som vanligt från gitarristen Filippa. Soundet och sången var råare än på skivan och jag gillar det. Lite likt Thundermother, kanske därför jag gillar det heheh. 
Tilda och Filippa
 
Gå in på Spotify och lyssna! Mina favoriter från skivan är "Sick n' tired", "Stop messing around" och "If you wanna love again". 
 
I övrigt så har veckan varit ganska lugn. Var uppe i Helsingborg i onsdags och hälsade på min mormor för jag var ledig från jobbet. Ikväll blir det nog en lugn filmkväll och imorgon ska det städas, tvättas hund och handlas innan jag hämtar mina föräldrar på Kastrup vid 16. Har lovat att bjuda dem på indisk Dhal när de kommer hem.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofié Leifsdotter

Men vad tusan! Såg nog dig där, stod nog minsann bredvid dig också under en stund. Gotta love internet, haha. Asgo kväll på messed up i alla fall!

Svar: Det kan nog stämma hahah världen är bra liten! Visst var det!
Heavy Metal

2016-02-17 @ 16:03:37
URL: http://svatantrya.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0