it's a nice day for a white wedding.

Hallo!
 
Vilken vecka. Var som sagt och jobbade i måndags men gick hem lite tidigare. Var hemma från jobbet i tisdags och onsdags, det var riktigt skönt att få vara hemma och bara vila och ta det lugnt. Var på jobbet i torsdags, det gick bra men var lite jobbigt sen på kvällen som kom min Björn över. Det var så svårt att lämna honom i fredags morse. Han låg och sov medan jag var tvungen att gå till jobbet. Men som tur var så gick dagen ganska fort. 
 
I fredags kväll så var det mingel hemma hos Björns mor. Jag var så nervös innan men det gick bra som tur var. Bröllopet i går var och trevligt och fint. Men det blev lite stressigt innan vi kom iväg. Min väldigt fina vän Jemma kom över och hjälpte mig att fixa mitt hår med en väldigt intressant metod. Hon tog en slinga hår, snurrade ihop och la aluminiumfolie runt om och sen när håret var fullt av folie (såg ut som en alien) så värmde hon dem med en plattång. Sen fick man vänta tills de hade svalnat innan man tog bort folien. Ut kom jättefina ringlet-lockar. Så vi borstade ut dem lite och satte upp lite utav det främre håret. 
 
Det var en lugn ceremoni och fest. Efter ceremonin så delade dem upp oss i grupper och man fick gå en tipspromenad med frågor om brudparet för att komma till festen. Det som var synd var att de delade upp många utav paren där. Så hamnde med folk som jag inte kände, vilket också är trevligt för då har man en chans att lära känna nya människor. Bordsplaceringen var likadan, man satt med de grupper som man gick tipspromenaden med. Tyvärr så var de i min grupp inte så pratglada eller så kände de varandra lite halvt redan och de hade lättare att prata med varandra eftersom de hade brudparet som gemensam faktor. Jag hade knappt träffat någon där innan. Sen satt jag vid bordsändan också så det blev lite ensamt. Men det var trevligt och det var god mat. De hade "programblad" där det stod vilken mat som serverades, nubbevisor och en bordsplacering med lite information om alla gäster. Under mitt namn stod det "Hård musik och snabba cyklar är det som gäller för denna tjej. Särbo med # 24". Ja jo, hårdrock och MotoGP är ju det som gäller för min del hahah, så kul. #24 var då Björn. 
 
Idag har vi bara tagit det lugnt, tittat på tv, film och myst. Var mer ledsen än vanligt när han åkte hem idag. Kändes som att tiden gick alldeles för fort denna helgen och räckte inte till att bara umgås han och jag. Nu kommer vi inte att ses på två veckor heller då jag åker till Assen, Holland på fredag för att gå på MotoGP. Jag ser jättemycket fram emot det också så klart men känner ändå att det kommer vara jobbigt att vara ifrån min Björn. Det jag hoppas på nu är att tiden i veckan går snabbt, helgen kan få gå ganska långsamt för jag vill ändå kunna uppleva MotoGP fullt ut och sen går nästa vecka snabbt så att det kan bli den helgen och jag får träffa honom igen. Vill egentligen inte vara någon som bara skriver hur mycket jag saknar mig pojkvän hela tiden för jag kan själv bli irriterad på folk när det blir för mycket. Men nu skriver jag det ändå för jag vill ändå säga det och nu är det sagt, jag saknar min pojkvän.
 
 
Finaste killen <3
 
Hoppas alla har haft en bra helg!
Dags och ta nya tag och ta oss igneom en ny vecka med nya utmaningar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Ju mer man saknar desto bättre tycker jag! ^^

Svar: Jo det blir ju desto mysigare när man väl ses då :)
Heavy Metal

2016-06-20 @ 09:53:59
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0