bouna pasqua.

Hallo
 
Det har varit så skönt med långledigt men som vanligt så har det gott alldeles för fort. Var över hos Mr X och tittade på film i torsdag och i fredags så åkte jag hem till mina föräldrar för påskfirande. I lördags så gick jag upp vid halv fem för att min far, syrrans pojkvän och jag skulle köra ner till Tyskland för att handla lite. Jag lyckades sova nästan hela vägen ner till Rödby vilket var skönt ändå. Hjälpte till att bära lite flak och flaskor och sen var det min tur att köra efter färjan och hem. Alltid lika kul att få köra Jaguar heheh. 
 
På kvällen blev det lite påskmiddag, letandes av påskägg och så spelade vi lite spel, riktigt mysigt. Igår så var syrran, hennes pojkvän, Mr X och jag och fikade på Espresso House i Lomma, väldigt trevligt. Sen blev det en lugn kväll men god middag, spel och filmtittande. 
 
Idag har också varit en ganska lugn dag. Syrrans pojkvän och jag hjälpte min far att byta däck på båda bilarna, sen käkade vi lite lunch innan det var dags för dem att köra hemåt. Det var även dags för mig att åka hem igen. Behövde lite tid hemma själv, städa lite och ta det lite lugnt. Nu är Mr X här och vi tittar på hockey. Tyvärr så går det inte så bra just nu men ungefär halva matchen kvar. 
 
Skönt med ytterligare ett kort vecka på jobbet. Hoppas ni alla har haft en trevlig påsk!
 
Bild från vr46yellowcommunitys instagram
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0