to the sound of the monstrance clock.

Hallo!
 
 
Det var ett tag sedan jag skrev något här. Men har inte riktigt haft tid att skriva något. Lyckades klara av en hel vecka på heltid på nya jobbet innan jag fick en veckas semester. Då var jag i Sälen och åkte skidor. Det var en trevlig vecka förutom vissa i umgänget. Måste dock säga att jag föredrar Alperna över svenska fjällen men det var kul att få lite skidåkning. Veckan gick lite för snabbt och jag ville inte hem. Det var dock en person som jag saknade här hemma. 
 
Syrran och jag i backen. 
 
Nu har jag klarat en vecka till och tyvärr gick helgen lite för snabbt som vanligt. I tisdags så åkte mina föräldrar iväg till Madeira så jag flyttade in till deras lägenhet för att ta hand om deras lägenhet och hunden. Så jag har haft sällskap av hunden hela veckan och nu i helgen hade jag annat sött sällskap också. Det var även premiären av MotoGP denna helgen. Det gick inte riktigt som jag hade velat då (äckel)Lorenzo vann och Rossi kom fyra. Iannone och Crutchlow körde av. Jag måste dock tänka att det var första racet för säsongen och det är 17 race kvar. Han fick ändå 13 viktiga poäng. Nu hoppas jag verkligen på resten av säsongen.  
 
Nu väntar en annan vecka på nya jobbet men det blir en kort vecka då det nu är påsk vilket betyder att man är ledig på fredag. Jag ska träffa min söta Mr X imorgon igen vilket jag ser fram emot. På tisdag kväll kommer mina föräldrar hem igen.
 
Ska försöka bli bättre på att skriva här igen, som jag brukar säga.  

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0