onsdag.

Hallo


Blir alltid så glad på morgnarna när solen skiner. Idag var det lite kyligt men ändå skönt att gå till jobbet. Ja, jag har börjat att gå till jobbet. Innan så brukade jag cykla med det är något fel på min cykel och jag tycker det är lite onödigt dyrt att ta bussen när jag har ca 3 km till jobbet. Så därför snör jag på gympaskorna varje morgon och går till jobbet. Gratis motion skadar ju inte heller. 

Efter att ha överlevt mina timmar på jobbet så hoppade jag på buss och tåg för att åka ut till Emporia för att träffa min fina Therése för lite shopping och fika. Blev lite nödvändigheter i form av medicin och linsvätska. Sen köpte jag en ny scrub, så nu ska jag bli ren och fin. Unnade mig även ett nytt läppstift. Ska se om jag kan lyckas ta en bild på det. 

Gröna smoothies. Tummen upp. 

Nu ska jag gå och lägga mig så säger godnatt och sov så gott till alla där ute. 


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Asså bästa smoothin! <3 <3 :D Och bästa Anna ^_^

Svar: Gröna smoothies är vår grej XD och bästa Therése ^_^ <3<3
Heavy Metal

2017-04-27 @ 11:52:46
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0