äventyr, kaffe och klagomål

Hallo!


Idag är Björn och jag ute på äventyr. Vi har köpt varsin kaffe och sitter på tåget på väg till Kristianstad. Där ska vi hälsa på Björns farmor och äta lite lunch. 

Måste även få klaga av mig lite. Jag vet inte om jag börjar bli gammal men jag har lite svårt att förstå dagens ungdom. Vi sitter på bussen på väg mot Malmö central. Efter ett tag hoppar det på en kille och sätter sig vid sättet bredvid oss men på andra sidan gången. Han tar fram sin telefon och startar ett Youtube-klipp på hög volym. Utan hörlurar! Det stör mig något fruktansvärt. Tycker att det är respektlöst att sätta på klipp eller musik högt på telefon eller dator när man sitter på en offentlig plats. Själv tycker jag det är pinsamt om sladden till hörlurarna inte sitter i ordentligt och man startar musik. Jag vet inte om det kanske bara är jag som tycker så men för mig är det oerhört störigt. Det var allt för klagotanten idag. Ha en trevlig torsdag! 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina ni e!!Hoppas ni hade det mysigt
Men ja- jag är tydligen oxå en klagotant för jag hatar också sånt hahah

Svar: Tack Sanna! Hahah visst är det jobbigt!?
Annaaaanas

2017-12-08 @ 00:10:40
Postat av: Bunny Therése

Ååh är lika dant. Stirrar hål i huvuden på dem. På bussen sitter man still och är tyst och beter sig. Får spel på folk som ska ha ilskna telefonsamtal osv på bussen. Neeeeeej!

Hoppas ni hade en fin dag i övrigt ^^

Svar: Eller hur, så himla störigt!!
Annaaaanas

2017-12-09 @ 16:02:16
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0