julmys.

Hallo! 


Idag är det dags för lite julmys hemma hos min fina Therése. Jag kommer lite tidigare för vi ska baka lite innan de andra kommer och då ska det ätas en massa gott och titta på julfilm.

Det ger mig lite ångest att åka iväg men jag sitter nu på bussen och väskan är packad med myskläder. Det blir vad man gör det till brukar folk säger. Jag borde vara stolt att jag kommer iväg och det blir nog bättre när jag väl är där. 

Naglarna är även målade juligt röda.


Ha en bra lördag! 


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Jag hoppas du hade mysigt i alla fall ❤️

Svar: Det hade jag! 🖤
Annaaaanas

2017-12-03 @ 20:11:30
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0