måndag.

Hallo!


Ny vecka och nya möjligheter. Det är väl så man brukar säga.

Min helg har varit ganska bra faktiskt. I fredags var det lite julklappsshopping och hockeymatch. I lördags var det 80-årskalas för min mormor. Vi började på ett gammalt släktställe i centrala Helsingborg där vi åt julbord och sen hem till min mormor på tårta och kaffe. När vi kom hem så somnade jag i soffan direkt och sov i typ en och en halv timme för jag var helt slut på energi.

Igår så var Björn, min mor och jag på julmarknad i Jakriborg och en snabbis på julmarknaden i Lomma. Det blev bröd, honung, karameller och Björn köpte även lite oliver. Sen åt vi middag hemma hos mina föräldrar. 

I morse hade jag tid hos min terapeut och sen åkte jag hem och åt frukost med Björn. Vi har även städat lite och fixat. Nu tittar vi på vänner och smälter lunchen för att sedan gå ut och gå en promenad. Björn håller även på med sin hockeyliga-grej. Ikväll har vi inte några fler planer men imorgon blir det mer julklappsshopping. 

Syrran, min mormor och jag. 

Jag och Björn. 


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Du är så hiiimla fin! Ni är alla fina men åååh kommer ALDRIG över hur fin du är! <3

Svar: Du är så himla fiiin!! 🖤🖤
Annaaaanas

2017-12-11 @ 16:10:28
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0