tisdag.

Hallo!


Trodde jag lyckades ta en bild på min fina juloutfit från I söndags men kan inte hitta den bilden. Ja ja vad ska man göra. Vi har i  alla fall fått i ordning i lägenheten och även fått upp lite julpynt. I söndags så kom mina föräldrar och Björns mamma och hennes särbo på besök. Vi bjöd på lite adventsmys med glögg, hembakade lussebullar och pepparkakor. Det var även första gången som de träffades och det var ju såklart nervöst men det gick bra. Ingen pinsam tystnad eller så så att yeey det blev lyckat. 

Idag stack Björn iväg ganska tidigt och jag fick lite tid till att diska, sortera in kläder som tvättades igår och lite annat småplock. Sen hörde Sanna av sig och vi gick en liten runda innan vi gick hem till henne och fikade. 

Nu sitter jag hemma i soffan med en kopp varm choklad a la Therése och ska försöka hitta en film att titta på medan jag väntar på att Björn ska komma hem igen. 


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Så söt liten gran ^^

Svar: Hahah visst är den ^^
Annaaaanas

2017-12-05 @ 22:06:50
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0