felix veggie

Hallo!
 
Idag lämnade jag tillbaka bilen till mina föräldrar och vattnade deras blommor när de är borta. Så nu är det tillbaka till promenerandet till jobbet. På ett sätt är det skönt, komma ut i friska luften och röra på sig. O andra sidan så är det lite tråkigt att inte ha bilen. Det är ju så roligt att köra bil. 
 
I måndags när jag handlade mat så köpte jag två av Findus nya vegetariska färdigrätter. Therése tycker jag borde blogga mer och tyckte att jag borde recensera dessa på min blogg. Så det tänker jag göra. Förresten om ni inte redan läser hennes blogg så tycker jag kika in på den här
 
Den första jag testade var Halloumi Hotpot. Det är en linsgryta utav kokosmjölk, sötpotatis broccoli, halloumi, mynta, ingefära och basmatiris. Jag tyckte denna var riktigt god den får 4 utav 5 tummar upp av mig. Den hade en len smak och man kunde känna kokosmjölken ganska mycket.
 
 
Den andra var Mexican Rice Bowl som är en tacokryddad gryta utav majs, tomater, bönor, lös ost, salsa och råris. Tycker inte den var riktigt lika god. Den var ganska stark och hade någon konstig bismak. Den får svag 3 tummar utav 5. Osten kände man inte så mycket av. Men att den innehöll sojabönor gör att den får lite högre betyg då jag älskar sojabönor. 
 
 
 
Om ni någon gång ska köpa en färdigrätt och står vid frysdisken så tycker jag absolut att ni ska prova dessa. 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Åh önskar jag kunde prova Halloumin, den låter sååå god!

Svar: Den var god, så det är synd att du inte kan äta den!!
Annaaaanas

2017-07-20 @ 14:12:31
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0