up around the bend.

Hallo!
 
Nu sitter jag här i soffan med en kopp te och två knäckebröd med ost medan solen skiner samtidigt som regnat smattrar mot fönstret. Det är väldigt mysko väder. På ett sätt så är jag glad över att jag inte har semester just nu och på ett sätt är jag avundsjuk då jag också hade behövt en paus från all stress på jobbet. 
 
Det var länge sen jag bloggade. Det hela började med att jag inte hade så mycket att skriva om och sen försvann lite tid och till slut orken. Jag har inte haft någon energi till att göra något efter jobbet. Jobbet tar kål på mig just nu, det är så mycket att göra. Man drunkar lite i arbete. När folk börjar gå på semester så märker man verkligen hur underbemmande vi är. 
 
Idag fick jag dock äntligen träffa Therése igen efter ett litet uppehåll. Det var välbehövligt, att bara sitta och prata och ta det lugnt. Inga måsten eller så. Jag lovade också henne att börja blogga igen då hon saknar att läsa inlägg. Så nu sitter jag här igen heheh. Vad har egentligen hänt sen sist. Det har varit midsommar och då var jag med mina föräldrar och Björn nere i Assen, Holland för att titta på MotoGP men det får kanske bli ett eget inlägg om det. 
 
Helgen som precis var så var Björn och jag och såg John Fogerty på Mölleplatsen här i Malmö. Utöver den halvmil långa kön in (känns som att detta var kanske en arrangörsmiss), regnet och det faktum att det inte fanns något vatten tillgänligt när man håller på att svimma så tycker jag att det var en riktigt bra spelning. Det är en av Björns allra största idoler så han tycker det var väldigt väldigt bra. Min far har spelat en del Creedence i mina dar så det var häftigt att få  höra dessa låtar utav en av orginalen live. 
 
I övrigt i helgen så har vi firat Björns mor och syster som fyllt år, varit och shoppat nya skor (behövde nya skor att gå till jobbet i), varit ute och ätit på TGIF, tittat på MotoGP i Sachsenring och chillat och tittat på film. Vi fick även in lite mer av Björns böcker i hyllorna. Jisses vad mycket böcker den här killen har alltså hahah. 
 
Nu är det dags att bli bättre på att blogga men först så ska jag gå och lägga mig för att klara mig igenom ytterligare en dag på jobbet och en dag närmre helgen. 
 
Godnatt mina läsare och tack för att ni finns. 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Wiiie! Jag vill läsa om er midsommarhelg! ^_^

2017-07-04 @ 11:15:58
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0