carry on.

Hallo!
 
 
Varför ska helger alltid gå så fort, även fast man har en extra dag ledigt? Orkar serist inte med det. 
 
Valborg. Vi fick lite undanstädat och diskat i lägenheten och vi fick även äntligen bytt sängben på sängen. Vi fick de nya benen för kanske en och en halv månad sen men vi har inte riktigt haft tid eller ork att fixa det. Nu är dock äntligen rätt ben på och de är snyggare än lånebenen. Åh vad jag älskar vår säng hahah. Det var värt att betala, ganska mycket mer än vad vi egentligen hade tänkt, för att få en bra säng. Det enda som saknas just nu är Björn. Han är uppe i Växjö igen..
 
För att komma tillbaka, valborg. När vi hade fixat lite så gjorde vi oss i ordning och satte oss på tåget in till Lund för att åka hem till Björns kompis Sara. Där grillade vi lite och så var det fest. Vi satt mest och pratade och klagade lite på den dåliga musiken som ibland dök upp från de andra deltagarna på festen hahah. Men det var en trevlig kväll som slutade ganska tidigt då vi var trötta och skulle upp hyfsat tidigt dagen efter.
 
1 maj. Sjukt att det redan är maj alltså. Anyhow, istället för att ut och demonstrera som vissa gör eller vara bakis och inte göra någonting så hämtade mina föräldrar upp oss och vi tog oss till ring Knutstorp för att titta på svenska endurance-cupen i motorcykel, Vi känner folk som kör. Min systers fästman kommer eventuellt att börja köra och min syster brukar hjälpa till i depån. Det var trevligt och jag får gratta de 3 THF-lagen till bra placeringar.
 
 
Challe la sig direkt i Björns knä när vi hoppade in i bilen. Han är så söt!
 
Idag lyckades jag klara mig igenom ytterligare en dag på jobbet. Imorgon har jag dock min onsdags-dejt med Therése att se fram emot!
 
Spelas just nu:
Kansas - Carry on my wayward son

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Låter som ni fick en bra helg i alla fall! ^^
Fy fasen alltså, byta sängben på en säng är ju det värsta. Så tungt haha!

Svar: Verkligen jättetungt hahah! Allt väger så mycket ^^
Heavy Metal

2017-05-03 @ 09:28:49
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0