footloose.

Hallo!
 
Då var det äntligen helg. Allt känns så bra när Björn är hemma. Idag ligger jag på golvet i vardagsrummet och bloggar medan Björn spelar bas. Önskar att jag kunde lägga upp en bild eller video på detta för han är så duktig men tyvärr så går inte det. Istället får ni en bild på mig i från tidigare i veckan. 
 
 
Igår testade vi en ny Ben &Jerry igen. Den var god men inte lika god som den förra vi testade. 
Det är något speciellt med Ben & Jerrys.
 
 
På tal om inget så måste jag bli bättre på träning. Har bara blivit en gång denna veckan. Hade tänkt att träna i torsdag men istället så träffade jag min fina vän Sanna och vi körde ut till Burlöv center och handlade. Hon hade läst här på min blogg att jag skulle handla till frukosten på jobbet och hon behövde själv också handla så hon erbjöd sig att skjutsa mig ut, vilket jag tacksamt tog emot. 
 
Nu ska jag nog dock göra mig i ordning för dagens bravader. 
 
Ha en bra lördag!
 
 Dagens pepplåt:
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Så schnygg tjej! :D

Svar: Du är schnygg! :D
Heavy Metal

2017-05-13 @ 17:49:18
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0