hate hate hate...

Hallo!
 
Jag fullkomligt hatar söndagar. Det är framförallt av två anledningar. Jag har väldig ångest över att det är en ny vecka framför oss och att jag behöver gå till jobbet och det andra är att jag måste lämna av Björn och att han åker tillbaka till Växjö. Mår så dåligt och känner mest för att gråta vid dessa tillfällen. Angående Björn så vet jag om att det måste bli så här. Det är svårt med jobb och nu var det tvunget att bli så här och jag måste börja starta lära mig att leva med det. Så är det bara, i alla fall fram till november månad. Den andra saken finns väl egentligen bara en sak att göra...
 
 
Challe och Björn är så himla söta tillsammans. Jag menar titta bara på denna bilden!
Kramkalas!
 
 
Idag var det MotoGP race och tyvärr så gick det inte så bra. Så vill inte prata så mycket om det. Vi var hemma hos mina föräldrar och tittade. Vi har nu även bokat både boende och biljetter ner till Assen i Holland för att titta på MotoGP live i sommar. Det kommer att bli mina föräldrar, Björn och jag som åker ner över midsommar. En favorit i repris för mina föräldrar och mig. Det ska bli så väldigt kul att visa det för Björn live då han aldrig har sett det live innan. Han blev introducerad för hela MotoGP-karusellen förra året när vi började träffas. Det är även en annan sak att se fram emot nu i sommar. 
 
Måste även berätta om igår. Björn och jag var över hos Therése och hennes sambo på kvällen. Vi pratade, spelade spel, tittade lite på Youtube och åt chips, popcorn, morots- och gurkstavar tillsammans med hemmagjord hummus. Det var så himla trevligt och jag hoppas vi kan göra det igen! Det var också mysigt att träffa deras lilla kanin Wookie, så himla söt och fluffig. 
 
Nu ska jag dock dricka te och titta på film medan för jag försöker bearbeta ångesten.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Så härligt lördag ^_^

Söndagsångesten är verkligen inte att leka med :( För mig gick det aldrig över, grät varje gång vi skiljdes på tågstationen. Skitliv. Hoppas du i alla fall hittar ett roligare jobb att sysselsätta dig med! <3

Svar: Den blev ganska bra ;)
Verkligen..! Tack bästis! <3
Heavy Metal

2017-05-07 @ 21:37:00
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0