långhelg och dejter.

Hallo!
 
Wow va tiden går fort. Har gått alldeles för lång tid sen jag bloggade. Idag är det onsdag och det betyder onsdagsdejt med min fina Therése. Jag skuttade hem ganska så lycklig efter att ha lämnat henne vid Värnhem. Känns bra efter att våra lite dejter. I alla fall så lovade jag henne att ta upp bloggandet igen och det gör jag. 
 
Vår onsdagsdejt i förra veckan blev en tisdagsdejt då jag var upptagen på onsdag kväll plus att det var en kort vecka så det passade ganska bra. Dock fick vi lite på flera olika caféer innan vi hittade ett som hade is. Therése fick sin ischai och jag fick en cold brew. 
 
 
Det var så himla skönt med kort vecka förra veckan. Björn kom hem tidigt så vi hämtade hunden hos mina föräldrar och drog upp till stugan för lite välförtjänt lugn och ro. Vi tog det mest lugnt, var ute på promenad, spelade spel och minigolf. Jag lyckades bränna mig så klart för det var så himla varmt men nu har man en fin brun nyans istället. Vi lyckades även få upp tältet som vi ska ha på Sweden Rock. Skönt att få upp det nu innan så vi slipper stå och svära över det sen. 
 
 
Challe försökte gömma sig undan värmen. 
 
 
Det blev gott grillat en kväll men portabellosvamp, tomat, zucchini, halloumi med potatisgratäng, sallad och parmesansås. 
 
Ville inte alls tillbaka till jobbet i måndags. Blä. Nu har dock hälften av veckan gott och det är bara två arbetsdagar kvar. Min dejt med Therése har också hjälpt med humöret då jag har varit väldigt irriterad de senaste dagarna. Idag fick jag även hämta ett paket från Wish woho. Det låg ytterligare en avi när jag kom hem idag så ska hämta ett paket till imorgon. Spännande!
 
 
I detta paketet så låg det en fin ring av månen. Ni får ursäkta mina omålade naglar. 
 
Nu ska jag dock gå och lägga mig och förbereda mig inför torsdag. Jag ska även träffa min vän Sanna imorgon så det är något att se fram emot. 
 
Godnatt och sov så gott mina fina läsare ^^

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Så god maten ser ut! :O Och vilken fin ring!!

Svar: Den var god 😄 tack så mycket! 😄
Annaaaanas

2017-06-01 @ 12:49:31
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0