magnolia blvd.

Hallo!
 
När jag gick hem från jobbet idag så hade jag ingen lust att göra någonting. Ville bara slänga mig i soffan och glo på film. Men jag lyckades faktiskt få på mig träningskläderna och körde två snabba pass ben och mage. Sen blev det en god smoothie på hallon, blåbar, banan, spenat och havremjölk till middag. 
 
 
Jag har bestämt mig för att torsdagar ska bli mina ta-hand-om-mig-själv-dagar. Så efter träning och smoothie så hoppar jag in i duschen och låter hårinpackningen sitta i medan jag använder mina favoritprodukter från Rituals. Först är det en lenande olja, sen en scrub och sen den underbara duschskummet. Avslutningsvis när man har torkat av sig så smörjer jag in mig med bodylotion (den kom inte med i bilden men det är också från Hammam-serien). 
 
 
 
Kommer även börja med ansiktmasker. Idag blev det en Earth Beauty Bubble Mask Sheet från Tony Moly som jag har fått som prov på på Sephora. När man var klar så var masken helt löddrig. Så man plockade bort masken och masserade försiktigt på bubblorna innan man tvättade bort den. 
 
Så har ni tips på bra ansiktsmasker så tar jag gärna det!
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Åh jag vill också ha en mix and go <3

Låter ändå som att det blev en sjukt härlig dag!

Svar: Dock så använder jag stavmixern i den för att den riktiga mixern till den är ganska dålig eller har i alla fall blivit dålig hahah XD
Jodå det blev en ganska bra dag ändå!
Heavy Metal

2017-05-05 @ 07:42:58
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0