nice girls don't play rock n' roll.

Hallo!
 
Swoosh sa det och så var denna helgen över. Fattar inte riktigt hur det går till. Björn kunde flexa ut tidigare och i fredags och kom därför hem tidigare än vad han brukar men ändå så känns det som att jag inte fått så mycket tid med honom alls. 
 
Igårkväll så jobbade jag med att sälja merch för Va Rocks under deras spelning på St Gertrud här i Malmö. Sök upp dem på Spotify för det är grymma! Efter lite teknikstrul i början av spelningen så slutade den riktigt bra. 
 
 
 
Jag som inte tål alkohol speciellt bra pga min sjukdom. Så jag var lite påverkad igår efter att ha druckit en öl, ett halvt glas vin och sen blev vi bjudna på ytterligare en öl och en shot med jäger. Lite snurrig och fnittrig var jag mot slutet av kvällen men tur är så har jag Björn som tar hand om mig. Nu lät det som att jag var riktigt på lyset med det var jag inte, bara lite salongs. 
 
Skönt nog så vaknade jag inte upp bakis idag. Vi tog det ganska lugnt på morgonen, tittade på helgens avsnitt av skam innan vi gjorde oss i ordning. Sanna och hennes kille kom och hämtade oss och vi körde ut till Västra Hamnen där vi tog en kopp kaffe och satt ute och njöt av solen och snackade. 
 
 
 
Nu sitter jag och gömmer mig i sovrummet framför en film då man kan höra grannarna bråka genom vardagsrumsväggen. 
 
Försöker förbereda mig inför en ny vecka genom att inte tänka på det och gå in i en annan värld.
Hoppas ni alla har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Härlig helg! Ni är så fina ihop ^^

Svar: Tack vännen!^^
Annaaaanas

2017-05-15 @ 15:19:11
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0