true friends.

Hallo!
 
Idag har jag haft onsdagsdejt med Therése. Lite kortare än vanligt då hennes kanin tyvärr är sjuk men det var lika mysigt som vanligt att träffa henne. Jag är så glad över att vi har tagit upp kontaken igen. Vi var verkligen bästa vänner under gymnasiet och hade mycket roligt tillsammans. Sen tog vi studenten och vuxenlivet stod framför oss. Tyvärr valde vi inte att gå in genom samma dörr och därför började vi tappa varandra men av någon anledning så har våra vägar andå lyckats att gå ihop igen. Vi kommer aldrig att helt komma tillbaka till tiden på gymnasiet, då var man ju ung och omogen. Nu är vi båda vuxna och med olika ansvar men det betyder inte att vi har lika roligt och trevligt tillsammans som förr. Det är en vänskap som jag aldrig vill tappa igen. 
 
Nu börjar man se ljuset i tunneln på denna veckan också. Det är torsdag imorgon och jag får inte glömma att jag måste handla imorgon för det är min tur att ha frukost på jobbet på fredag. Vad mer kan jag säga? Det var väl ungefär det jag hade att säga idag. 
 
 
Imorgon är det även ta-hand-om-mig-själv-dag. 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

<3

Idag när jag läser detta är det till och med FREDAAAA :D

Svar: <3<3
Heavy Metal

2017-05-12 @ 12:30:46
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0