fika med fina.

Hallo!


Efter lite städning hemma i köket, där det faktiskt börjar bli ganska hemtrevligt, så åkte jag in till stan. Ångesten fanns tyvärr med mig på bussen men så fort jag fick omfamna min bästis Therése så kändes det bättre. Alltid skönt att få träffa henne och få ny energi. Vi satt och fikade på coffee factory och snackade en massa. 

Sen tog vi en liten runda på stan och jag köpte lite nya julgranskulor och goda polkagrisar till min Björn. 


Vi gick även igenom Gustav Adolfs torg som var så fint julpyntat. Finast tyckte jag var trädet med de röda hjärtana. 

Nu sitter jag hemma med min Björn och myser i soffan framför en film.


Imorgon är det mer städning som står på schemat. 


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Alltid mysigt med fika. Det är en härlig rutin vi fått in tycker jag ^^ <3

Svar: Det tycker jag också! 🖤
Annaaaanas

2017-11-29 @ 12:50:00
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0