my birthday.

Hallo!
 
Hurra hurra hurra hurra för idag fyller jag år. Lite ångest ger det ju en att man redan fyller 28 år. När man var yngre och tänkte på folk som är 28 och hur mycket mam borde ha åstadkommit med livet och var man borde vara. Nu sitter jag här och jag har inte alls kommit dit. Men man ska ju inte jämföra sig med andra, det vet jag ju innerst inne med det är svårt. Jo visst så har jag åstadkommit en del. Har en lägenhet som är en bostadsrätt, jag har en universitets-utbildning, ett fast jobb (som jag verkligen inte tycker om iofs och är sjukskriven från just nu) och jag har en jättefin sambo. 
 
Anyhow, jag har haft en mysig födelsedag som började med sång av Björn och av honom så fick jag ett jättefint armband och en söt mugg. Ska försöka få till en bild på den. Dagen har varit ganska lugn, vi har städat och (läs Björn) har lagat mat. Det blev en jättegod kycklingrätt och till efterätt så blev det favorit i repris med marängswiss. VI hade även bjudit över mina föräldrar på middag. Av dem så fick jag lite pengar till den nya datorn som jag köpte på mellandagsrean, en fin ljusstake (som jag samlar på) och ett sånt träningsarmband som man kan ha sin mobil i och sätta fast på armen när man är ute och springer till exempel. Hade önskat mig ett sånt då jag sist fick springa med mobilen i handen och det var ganska störigt. Fick även presenter från min syster och hennes fästman i form av en tidning och en mandolin/köksskärare som jag önskat mig. Fick ett varnade finger av syrran att vara försiktig. Men så klart så lyckas jag skära mig när jag satt och lekte med den heheh. Så nu går jag på med plåster på lillfingret. Får vara mer försiktig när jag väl använder den sen. 
 
Nu så tittar vi på JVM och jag ska försöka fokusera lite mer på matchen. 
 
Ballonger från nyår.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Tjoho! Haha ja jösses, min mamma fick mig när hon var 28!! SÅ TOKIGT!

Och mandoliner är farliga, skär mig alltid!

Svar: GALET HAHAH!Ja, ska definitivt vara försiktig!
Annaaaanas

2018-01-08 @ 01:05:35
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0